پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشست هم‌اندیشی و تبادل تجربیات مسئولین نوآوری‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با واحدهای فناور مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

نشست هم‌اندیشی و تبادل تجربیات مسئولین نوآوری‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با واحدهای فناور مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

- 1403/02/09

مسئولین" نوآوری‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد" در نشست هم اندیشی با واحدهای فناور مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رضوی برای بهره‌مندی از توانمندی شرکت‌های نوآور در راه اندازی و اداره مراکز نوآوری موضوعی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسئولین" نوآوری‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد" در  نشست هم اندیشی با واحدهای فناور مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رضوی  برای بهره مندی از توانمندی شرکتهای نوآور در راه اندازی و اداره مراکز نوآوری موضوعی اعلام آمادگی کردند.

در ابتدای این نشست،  یاسر سیاوشی مدیر مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان ضمن خوش‌آمد به بازدیدکنندگان، به معرفی مرکز و شرکت‌های عضو  پرداخت.

سپس هر یک از مدیران شرکت‌های عضو این مرکز ضمن معرفی فعالیت‌های خود به بیان دغدغه‌ها و انتظاراتشان از مدیریت شهری در حمایت از این شرکت‌ها پرداختند.


در ادامه ابوالفضل صادقی نیا "مسئول نوآوری های فرهنگی و اجتماعی شهرداری" ضمن تبریک روز جهانی خلاقیت و نوآوری به فعالان این عرصه، هدف از برگزاری مجموعه بازدیدها از مراکز فعال در زیست بوم نوآوری فرهنگ و رسانه را، آشنایی حوزه‌های اجرایی مرتبط در شهرداری با مجموعه‌های خلاق و نوآور برشمرد و خدمات و اقدامات آتی شهرداری در توسعه و تقویت خلاقیت و نوآوری در عرصه‌های فرهنگی در مشهد را تبیین کرد.

همچنین وی با اعلام برنامه شهرداری برای ایجاد مراکز نوآوری موضوعی در سال جاری و فرصت ایفای نقش شرکت های نوآور و دانش بنیان در ایجاد و اداره این مراکز، از مشارکت مجموعه‌های علاقمند در این فرایند استقبال کرد.

دانلود پیوست خبر الهام رحمانی الهام رحمانی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.